Nasza strona używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce.

Beskidy24 » Aktualności » Gołębiewski bez hotelu

Gołębiewski bez hotelu

Gołębiewski musi teraz poprawić standard. Bez tego klienci mogą dochodzić swoich roszczeń w biurze podróży lub u właściciela obiektu sprzedającego usługę.


Beata Sypuła
Dziennik Zachodni

Gołębiewski bez hotelu

Data: 13 grudnia 2007 Region: Wisła


Jeśli wykupisz pobyt lub imprezę w Wiśle - a będzie to w budynku należącym do Tadeusza Gołębiewskiego - sprawdź, czy obiecano ci usługę w hotelu. Jeśli właściciel nie poprawi standardu swego obiektu, możesz złożyć reklamację.

Wczoraj Marek Niechciał, prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów uznał, że wprowadzano klientów w błąd co do kategorii i standardu obiektu. To nie jest hotel, ponieważ nie ma odpowiedniego wyposażenia. Właściciel musi je uzupełnić, by mieć hotel.

Spór ciągnął się kilka miesięcy. Najpierw Urząd Marszałkowski w Katowicach zakwestionował nazwę "hotel" oraz reklamy z czterema gwiazdkami. Uznał, że to wprowadzanie klientów w błąd. Potwierdził to UOKiK, a właściciel, choć wcześniej przedstawiał swe argumenty, nie odwołał się od decyzji. Od wczoraj jest ona ostateczna.



 


Komentarze

 

Brak komentarzy.

Księgarnia


Wszystkie prawa zastrzeżone Beskidy24.pl © 2009

Redesign i nadzór techniczny Cyber.pl © 2009