Nasza strona używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce.

Beskidy24 » Aktualności » Rezygnacja zespołu redakcyjnego "n.p.m."

Rezygnacja zespołu redakcyjnego

W tej sytuacji pozostawanie w redakcji dotychczasowego zespołu redakcyjnego nie ma sensu. Patrząc na wcześniejsze doświadczenia, nasze dalsze próby uczynienia n.p.m.-u atrakcyjniejszym dla czytelników, a co za tym idzie i dla reklamodawców, nie mają szans powodzenia.

Z wielkim żalem żegnamy się z Wami, ufając, że jeszcze kiedyś uda nam się spotkać w górach, a być może i na łamach jakiegoś periodyku poświeconego górom, turystyce i wspinaczce. Do widzenia!

Jednocześnie, rozumiejąc racje i szanując decyzje naszych kolegów, którzy zdecydowali się nadal współpracować z "n.p.m.", życzymy im sukcesów.


Janusz Chmielewski
Tomasz Dygała
Agata Garlicka
Bartłomiej Grenda
Grzegorz Koźlicki
Jacek Potocki
Jakub Radliński
Piotr Reguła
Lucyna Stojowska
Szymon Trocha
Wojciech Wierba
Agnieszka Wroczyńska
Barbara Zygmańska



Beskidy24


Rezygnacja zespołu redakcyjnego "n.p.m."

Data: 13 grudnia 2007


Chcieliśmy Was zawiadomić o naszym odejściu z redakcji Magazynu Turystyki Górskiej n.p.m. Powodem takiej decyzji była fatalna polityka wydawnicza Domu Wydawniczego Kruszona w zakresie dotyczącym n.p.m.

Od pewnego czasu nasilały się próby podporządkowania czasopisma Działowi Reklamy DWK, a redakcja miała coraz mniejszy wpływ na jego kształt i rozwój. Wiele naszych pomysłów mających na celu uatrakcyjnienie n.p.m.-u i pozyskanie nowych reklamodawców było lekceważonych i odrzucanych przez wydawnictwo.
To samo dotyczyło sposobów promocji wśród turystów "plecakowych" będących w naturalny sposób naszym głównym "klientem docelowym" (np. reklama w schroniskach itd.). To wszystko jednak dałoby się wytrzymać. Najgorsze, że obecnie nasze zignorowane wcześniej pomysły zostały przedstawione w publicznych komunikatach (przykład) jako własna, nowatorska wizja rozwoju pisma !

Czasopismo dryfowało w kierunku gazetki reklamowej, podporządkowanej wyłącznie sugestiom reklamodawców, nie uwzględniającej specyfiki i oczekiwań naszych Czytelników.
Może dlatego, że pracownicy działu reklamy sami górskiej turystyki nie uprawiają?
Dziwi tylko, że nie chcieli wykorzystać doświadczenia i wiedzy tych, którzy w górach niejedną parę butów zdarli.

Odwołanie Piotra Pustelnika ze stanowiska Redaktora Naczelnego MTG n.p.m. było konsekwencją tego stanu. Niestety, Piotr nie miał możliwości pożegnać się Czytelnikami - wydawca nie dopuścił do opublikowania pożegnalnego "wstępniaka" ustępującego Redaktora Naczelnego. Dzięki uprzejmości portalu e-gory.pl część zainteresowanych mogła zapoznać się z tym artykułem. Niestety nie wszyscy i o ile wiemy, redakcja otrzymuje już w tej sprawie listy od zdziwionych czytelników. Brak porozumienia między wydawcą a "starym" redaktorem naczelnym przedstawiony został jako rejterada tego ostatniego na "z góry upatrzone pozycje", co całkowicie mija się z prawdą.

Mimo, że nowy redaktor naczelny pracuje już półtora miesiąca, nie dość, że nie przedstawił nam żadnej wizji czasopisma, żadnych propozycji rozwoju czy planów na przyszłość to praktycznie nie podjął kontaktu z naszym zespołem. Nasze podejrzenia o "przewodniej roli" działu reklamy i jego szefowej niestety w takim podejściu znajdują potwierdzenie.



 


Komentarze

 

Brak komentarzy.

Księgarnia


Wszystkie prawa zastrzeżone Beskidy24.pl © 2009

Redesign i nadzór techniczny Cyber.pl © 2009